7 Ocak 2011 Cuma

Evden para kazanmanın keyfi...

Evinizde ayaklarınızı uzatıp oturmak varken, çalışmaktan kim hoşlanır?

Ancak severek ve isteyerek yapacak güzel ve keyifle para kazanacağınız bir iş olursa neden olmasın.

Hiç internetten çalışmayı düşündünüz mü?
 Leyla Hanım bir ev hanımı ve sadece internette ayda 1000 TL'den fazla para kazanıyor.
Bir arkadaşım geçen ay bana Leyla'nın deneyiminden bahsetti ve böylece onun hikayesini burada yayımlamaya karar verdim.

Leyla Hanım şunları belirtiyor; "Aslında internet kullanarak ayda 2000-3000 TL arası bir miktar kazanıyorum. İlk başlarda, boş zamanlarımda çalışarak gelirimize katkıda bulunmak için çok iyi bir yoldu. Şimdi ise eski işimdekinden daha çok para kazanıyorum! Ki evde oturarak haftada sadece 10-15 saat çalıştığımı düşünmek çok şaşırtıcı."

İnternetten çalışmak Leyla ve ailesini geçindirmek için yerel bir üretim şirketinde saatlerce çalışan kocası için beklenmedik bir ekonomik kazanç oldu. "Çok sıkı çalışıyorum ve daima paramızı korumak ve daha fazlasını kazanmak için uğraşıyorum, böylece bizim gençken yakalayamadığımız fırsatları çocuklarımıza verebiliriz."

Ona bu olağanüstü yolculuğa nasıl başladığını sordum.

İş arkadaşım beklenmedik bir zamanda işten çıkarılınca aynısının benim başıma da gelebileceğini düşünerek bir B planı bulmaya karar verdim. Böylece boş zamanlarımda internetten para kazanmanın yollarını araştırmaya başladım.

Bu süreçte bir çok yöntem buldum, denedim yanıldım, yine denedim yine yanıldım ama en sonunda doğru yöntemi buldum.
 Amacım kazanmak ve bu kazancın aylık sabit gelir şeklinde gelmesiydi. Şimdi çalışmalarımı buna odaklı uyguluyorum.

Peki kazancınızı nasıl sağlıyorsunuz?

İngilizcem yeterli olmadığı için yabancı siteler ile çalışmayı bıraktım. Artık sadece XTicaret isimli site üzerinden kazanıyorum.Buradan nasıl kazanılacağını Kazanç sistemi nden öğrendim.
 Bu siteye satıcılar ürünlerini ekliyor ve %20'den %75'e kadar komisyon veriyorlar. Tek satıştan 50 TL kazanmak mümkün ve düşünün ki bazen günde 10 satış bile oluyor..

Peki internetten para kazanmayı nasıl öğrendiniz?

"Ben aylarca çalışıp öğrendim ama son zamanlarda yeni bir eğitim programına da üye oldum. Bu eğitim sırf  internetten para kazanma üzerine yoğunlaşmış ve bilmediğim o kadar çok şey öğretti ki minnettarım. Zaten kazancımın artması ve sabitlenmesini Kazanç sistemi setine borçluyum. Herkese kesinlikle tavsiye ediyorum."

"En iyiside Kazanç sistemi seti kimseye ayda trilyonlar kazanacağını söylemiyor. Çok daha fazla kazanılabileceği halde ayda 1000 TL kazanmanızı öğreteceğini belirtiyor. Üye olduktan sonra sürekli destek veriyor ve sizin gibi girişimcilerin olduğu bir ortam sunuyor. Ne zaman başınız sıkışsa destek bir tık kadar uzakta oluyor."
Ne dersiniz sizde evden çalışmanın keyfine varmak içinKazanç sistemi ni inceleyin derim.

Bu kazanç sistemi en kolay yöntemdir ve aylık 500-1000 TL kazanabilirsiniz.

15 günde 1 banka hesabınıza yatacak kazancınızı çekin hepsi bu.

Bilgisayar ve İnternet | Para ve İş | Sağlık ve Fitness
İnternetten para kazanmak önceleri bir rüyaydı, artık bu sistemlerle o kadar zor olmadığını görecek ve yaşayacaksınız.

    5 yorum:

    1. xticaretuzmanı nı aldım ve uygulamaya başladım yeni başlamama rağmen 200 ila 300 tl civarında kazancım oldu am dahada artacağına eminim teşekkürler

      YanıtlaSil
    2. Evet KAZANÇ SİSTEMİ internetten para kazanmak isteyenler için yol gösterici bir eğitim seti

      YanıtlaSil
    3. bende kazanç sistemi kitabını aldım,kitap çok güzel bilgiler içeriyor takıldığınız konularda size destek veriyorlar,kesinlikle kazandırıyor

      YanıtlaSil
    4. İnternetten para kazanmak istiyorsanız bu sistemi öğrenin

      YanıtlaSil
    5. evden para kazanma yolları ile ilgili olarak sitemizi ziyaret edebilirsiniz

      YanıtlaSil